1931.08.30 Wiktoria Jarocin - Lech Poznań 2:3 (Klasa B)

Zobacz też:

Historia pojedynków Lech – Wiktoria JarocinMecze grane 30 sierpniaWyniki w sezonie 1931

Wg Gazety Jarocińskiej mecz zakończył się wynikiem 3:3

Wiktoria Jarocin:

Lech Poznań:
Trener:

Bramki:

Widzów:

Sędzia: Maślak

Image Unavailable
Gazeta Jarocińska z dnia 03.09.1931

Opis meczu w Gazecie Jarocińskiej:1

Wiktorja - Liga Poznań:
3:3 (3:2)

Wiktorja zmuszona była wystąpić do powyższego meczu bez Ratajczaka na czem ciąg na bramkę i wykończenia akcji podbramkowych conajmniej 50% ucierpiały. Liga grała podobno z jednem rezerwowem. Sędzia p. Maślak (nie drużyna Ligi) pomógł wyraźnie przez drugą bramkę do ustalenia wyniku na 3:3. Zawody prowadzono w b. ostrem tempie. Spodziewano się naogół, że obraz gry po przerwie się zmieni, tymczasem Wiktorja ostatnie 40 minut narzuciła jeszcze silniejsze tempo mając w tym okresie bezapelacyjną przewagę nad Ligą. Gdyby nie pech w strzałach Stasińskiego (4 słupki) wynik byłby zupełnie inny. Liga widząc, że zanosi się na porażkę grała do końca meczu w 4 pomocników. Zrobiła ona dobre wrażenie, technicznie wyszkolona, została jednakże przez ambitnie grającą Wiktorję zupełnie zaskoczona. Zawodnicy Wiktorji z ogromnem poświęceniem bronili swych barw i trudno kogo wymienić. Nawet Owczarek, choć powolny, grał lepiej jak dotąd, mógł z 3-4 kroków najmniej 1-2 bramek strzelić.

Publiczności na meczu wiele. Jednakże conajmniej połowa wchodzi na boisko bezpłatnie, używając wejść zasadniczo zakazanych. Czy w ten sposób może tutejszy Klub mimo starań istnieć?