2004.02.24 Lech Poznań - Suwon Bluewings FC 2:0 (2:0) (towarzyski)

Zobacz też:

Historia pojedynków Lech - Suwon Bluewings FCMecze grane 24 lutegoWyniki w sezonie 2003/04

Antalya (TUR)

Lech Poznań: Piątek - Wójcik, Bosacki, M. Mowlik, Lasocki, Z. Zakrzewski, Piskuła (60' Scherfchen), P. Świerczewski, Grzelak (46' Telichowski), Michał Goliński (60' Nawrocik), Reiss
Trener: Michniewicz

Suwon Bluewings FC:

Bramki: 1:0 Michał Goliński 15', 2:0 Reiss 38'

Widzów:

Sędzia:

Żółte kartki:

W pierwszej połowie lechici grali bardzo konsekwentnie. Kontrolowali środkową strefę boiska i nie dopuszczali rywali do groźnych sytuacji. Koreańczycy nie mieli pomysłu na sforsowanie dobrze grającej obrony Lecha. "Kolejorz" groźnie kontratakował. Już w 15. minucie spotkania jedna z takich akcji zakończyła się bramką. Szczęśliwym strzelcem okazał się Michał Goliński, który po indywidualnej akcji umieścił piłkę w siatce. W 38. minucie lewą stroną pola karnego szarżował Piotr Reiss. Jego strzał obronił bramkarz, ale przy dobitce nie miał większych szans. W drugiej połowie Lech kontrolował wydarzenia na boisku. Obraz gry nie zmienił się. Stroną przeważającą byli zawodnicy poznańskiej jedenastki. Tej przewagi nie dało się udokumentować kolejną bramką.

W meczu nie wystąpił Łukasz Madej, który rano narzekał na delikatne naciągnięcie mięśnia uda.

- Postanowiłem dać mu odpocząć - powiedział trener Michniewicz. - Do zdrowia wraca również Paweł Kaczorowski, który dziś lekko trenował - dodał.

- To była najlepsza drużyna, z jaką do tej pory graliśmy. Zawodnicy koreańscy są bardzo dobrze przygotowani. Imponują przygotowaniem kondycyjnym i wyszkoleniem technicznym. Zwycięstwo bardzo cieszy i daje dobre prognozy na przyszłość. Udało nam się strzelić dwie ładne bramki, a zmarnowalismy szanse na kolejne. Najbliżej był chyba Zakrzewski, który trafił w słupek. Nie straciliśmy bramki, co jest również dla nas bardzo ważne - mówił wyraźnie zadowolony trener Czesław Michniewicz.

- W następnym spotkaniu dam odpocząć kilku zawodnikom, którzy w tej chwili stanowią trzon zespołu. Chciałbym aby przygotowali się dobrze do sparingu z duńskim Herfølge - zakończył.

Źródło: Gazeta Poznańska