2004.07.20 Lech Poznań - Zemun Belgrad 0:1 (0:1) (towarzyski)

Zobacz też:

Historia pojedynków Lech - FK Zemun BelgradMecze grane 20 lipcaWyniki w sezonie 2004/05

Lutzmannsburg (AUT)

Lech Poznań: Piątek (46' K. Kotorowski) - Kaczorowski (65' Imbiorowicz), M. Mowlik (46' Czarnecki), Wojtala (46' Telichowski), Lasocki (46' Sasin), A. Jakubowski (46' Madej), Scherfchen (46' K. Strugarek), Majewski (46' Stachowiak), Michał Goliński (75' D. Topolski), Gajtkowski (46' Mielcarski), Reiss (46' M. Pontus).
Trener: Michniewicz

FK Zemun Belgrad:

Bramka: 0:1 Stefanović 41'

Widzów:

Sędzia:

Żółte kartki:

Przebywający na zgrupowaniu w austriackim Lutzmannsburgu przy granicy węgierskiej Lech Poznań rozegrał kontrolne spotkanie z siódmą drużyną ekstraklasy Serbii i Czarnogóry - FK Zemun przegrywając 0-1 (0-1).

Poznaniacy przystąpili do meczu tuż po wyborach kapitana i rady drużyny. Opaskę nadal będzie nosił Piotr Reiss, a jego zastępcą będzie Paweł Kaczorowski, który był kapitanem reprezentacji Polski w meczu przeciwko USA w Chicago.

Ponadto do rady drużyny w miejsce nie grających już w Lechu Bartosza Bosackiego i Krzysztofa Piskuły wybrano Zbigniewa Wójcika oraz Rafała Lasockiego.

Lech ciężko trenował przed południem, więc spotkanie z FK Zemun miało charakter gry szkoleniowej. Nie krył tego przed meczem Czesław Michniewicz. Jeszcze przed pierwszym gwizdkiem sędziego wiadomo było, że przeciwko drużynie z Serbii i Czarnogóry wystąpią dwie jedenastki.

- W Austrii panują potworne upały. W porze meczu termometry wskazywały jeszcze 35 stopni. Dlatego szansę gry otrzymali niemal wszyscy. W tych warunkach każdy miałby problem wytrzymać 90 minut biegania - powiedział nam menedżer zespołu Przemysław Erdman.

Mecz był wyrównany. Jedyną bramkę strzelił Stefanović w 41 min po szybkiej kontrze.

W drugiej odsłonie poznaniacy mieli kilka szans na doprowadzenie do remisu. Najbliżej szczęścia był Grzegorz Mielcarski, który trafił w słupek.
Na obozie dopisuje nie tylko pogoda, ale również humory. Jak na każdym zgrupowaniu nie mogło zabraknąć "chrztu". W poczet drużyny przyjęto Pawła Sasina, Krzysztofa Strugarka, Dariusza Imbiorowicza i Marcina Pontusa.
W czwartek Kolejorz rozegra ostatni sparing w Austrii. Przeciwnikiem będzie węgierski Debreceni VSC.

źródło: Gazeta Poznańska