2008.02.07 Lech Poznań - Sanfrecce Hiroshima 5:0 (1:0) (towarzyski)

Zobacz też:

Historia pojedynków Lech - Sanfrecce HiroshimaMecze grane 7 lutegoWyniki w sezonie 2007/08

Mecz w Belek (TUR)

Lech Poznań: Dolha - Szyszka (46' Kikut), Bosacki, Midzierski (46' Kucharski), Henríquez (46' G. Wojtkowiak), Zając, Injac (46' Bandrowski), Pitry, Cueto (46' J. Wilk), Gennaro Ruggiero (46' Reiss), Kononowicz
Trener: Smuda

Sanfrecce Hiroshima:

Bramki: 1:0 Pitry 31', 2:0 Pitry 47', 3:0 Kononowicz 63', 4:0 Zając 65', 5:0 Pitry 79'

Widzów:

Sędzia:

Żółte kartki:

W trzecim meczu sparingowym podczas zgrupowania w Belek piłkarze Lecha Poznań pokonali Japoński Sanfrecce Hiroszima 5:0. Trzy bramki dla Lecha Poznań zdobył Przemysław Pitry.

Jak się okazało Japończycy nie byli zbyt wymagającym przeciwnikiem. Lechici szybko narzucili przeciwnikowi swój styl gry i konstruowali kolejne ataki. Do przerwy poznaniacy prowadzili 1:0, a bramkę w 30 minucie zdobył Przemysław Pitry, który wykorzystał dośrodkowanie z rzutu rożnego Andersona Cueto.

W drugiej połowie dominacja lechitów nie podlegała już dyskusji, co podopieczni Franciszka Smudy udokumentowali aż czterema bramkami. Zaraz po rozpoczęciu gry w doskonałej sytuacji znalazł się Maciej Kononowicz, strzelił silnie ale piłka trafiła w poprzeczkę i zdaniem sędziego odbiła się od linii bramkowej. Na miejscu był na szczęście Pitry, który dopełnił formalności. W 63 minucie „Konon" mógł już jednak cieszyć się z trafienia. Wygrał pojedynek biegowy z obrońcą Sanfrecce i wykorzystał sytuację sam na sam z bramkarzem. Chwilę później było już 4:0, a podanie Tomasza Bandrowskiego wykorzystał Marcin Zając. Wynik spotkania w 79 minucie ustalił Pitry, który tym razem strącił piłkę głową po dośrodkowaniu Piotra Reissa.

źródło: lechpoznan.pl

W sparingowym spotkaniu rozegranym w Turcji Lech Poznań pokonał 5-0 (1-0) spadkowicza z ekstraklasy japońskiej - Sanfrecce Hiroshima FC.

//źródło: 90minut.pl