2011.11.09 Lech Poznań - Polska U21 3:4 (1:2) (towarzyski)

Zobacz też:

Historia pojedynków Lech – Polska U21Mecze grane 9 listopadaWyniki w sezonie 2011/12

Wronki

Lech Poznań: K. Kotorowski - Kikut (46' Kędziora), Zaniewski (46' Arboleda), Wołąkiewicz (46' Đurđević), Henríquez (46' Bruma), Drygas, Injac (46' Kriwiec), Możdżeń (77' Pietras), J. Wilk (77' Kotwica), Ubiparip (64' Jakóbowski), Ślusarski
Trener: Bakero

Polska U21: Kurto (46' T. Ptak) - Wichtowski (64' Malarczyk), Krychowiak, Jędrych, Oleksy, Przybecki (64' Kupisz), Matras (64' Borysiuk), Rakowski (64' Lisowski), Ałdaś (64' Kucharczyk), Arkadiusz Woźniak, Wszołek

Bramki: 0:1 Arkadiusz Woźniak 14', 0:2 Wszołek 16', 1:2 J. Wilk 40', 2:2 Arboleda 47', 3:2 Możdżeń 54', 3:3 Arkadiusz Woźniak 66', 3:4 Arkadiusz Woźniak 71'

(w 54' rzutu karnego nie wykorzystał Ubiparip, dobitka Możdżenia była skuteczna)

Widzów:

Sędzia: Adam Lyczmański (Bydgoszcz)

Porażka Lecha z reprezentacją Polski

W sparingowym meczu rozegranym we Wronkach Lech Poznań przegrał z młodzieżową reprezentacją Polski 3:4 (1:2). Hattricka w tym meczu strzelił zawodnik Zagłębia Lubin Arkadiusz Woźniak.

Podopieczni Jose Mari Bakero przegrywali już do przerwy 1:2. W pierwszej połowie bramki dla biało-czerwonych strzelali Woźniak i Wszołek, natomiast dla "Kolejorza" Wilk.

W drugiej połowie piłkarze Lecha nie potrafili przechylić szali zwycięstwa na swoją korzyść, choć dobrze ją rozpoczęli. Tuż po wznowieniu gry na listę strzelców wpisał się Arboleda, który doprowadził do remisu. W 54. minucie prowadzenie Lechowi dał Możdżeń.

Reprezentacja Polski U-21odpowiedziała jednak dwoma trafieniami Woźniaka i ostatecznie wygrała 4:3.

źródło: Wirtualna Polska

W sparingowym meczu rozegranym we Wronkach Lech Poznań przegrał z młodzieżową reprezentacją Polski 3:4. Bramki dla Lecha zdobyli Jakub Wilk, Manuel Arboleda i Mateusz Możdżeń. Hattrickiem dla Polaków popisał się Arkadiusz Woźniak, a czwarte trafienie dodał Paweł Wszołek.

Początek spotkania nie zapowiadał wielkiego widowiska. W pierwszych dziesięciu minutach trwało wzajemne badanie sił i sytuacji bramkowych brakowało. Sytuacja zmieniła się w 14 minucie. Po prostopadłym podaniu Wszołka w sytuacji sam na sam z Kotorowskim znalazł się Woźniak i wyprowadził młodzieżówkę na prowadzenie. Dwie minuty później było już 2:0 dla biało-czerwonych. Z prawej strony znakomicie dośrodkował Przybecki, a Wszołek głową nie dał szans Kotorowskiemu. Strata dwóch bramek podziałała mobilizująco na lechitów, którzy wreszcie przejęli inicjatywę. W 20 minucie sygnał do ataku dał Wilk, jednak z 20 metrów uderzył obok bramki. Dwie minuty później Ubiparip minął już Kurtę, ale z ostrego kąta nie zdołał zmieścić piłki w świetle bramki. Minutę później Serb zagrał z pierwszej piłki do Ślusarskiego, który wpadł w pole karne i uderzył obok lewego słupka. W 31 minucie z lewej strony dośrodkował Henriquez, ale Wilk naciskany przez obrońcę z pięciu metrów nie trafił w bramkę. Wychowanek Lecha był zdecydowanie najaktywniejszym zawodnikiem Kolejorza. W 39 minucie idealnie dośrodkował na głowę Ślusarskiego, który jednak z sześciu metrów uderzył nad poprzeczką. Minutę później Ślusarski zrewanżował się podaniem Wilk, który obrócił się z piłką w polu karnym i strzałem z prawej nogi pokonał rozpaczliwie interweniującego Kurtę. Duet Ślusarski-Wilk po raz kolejny dał o sobie znać w 44 minucie. Dośrodkował Wilk, ale będący już w polu bramkowym Ślusarski nieczysto trafił w piłkę i skończyło się tylko na strachu. Jeszcze przed przerwą soczyście z 18 metrów uderzył Wilk, ale piłka poszybowała nad poprzeczką.

Druga połowa dla lechitów rozpoczęła się znakomicie. W 47 minucie z lewej strony dośrodkował wprowadzony na boisko po przerwie Krivets, z piłką minął się zarówno Ślusarski jak i Ptak, ta trafiła do Arboledy, który z bliskiej odległości wepchnął ja do siatki. Kolejorz nadal miał inicjatywę i atakował. To przyniosło skutek w 53 minucie. Krivets wpadł w pole karne, gdzie został sfaulowany przez Jędrycha. Sędzia Lyczmański nie wahał się i wskazał na jedenastkę. Intencje Ubiparipa wyczuł Ptak i sparował piłkę, ta trafiła jednak pod nogi Możdżenia, który nie miał problemów ze skuteczną dobitką. Lech kontrolował spotkanie, ale niespodziewanie w 66 minucie Polska doprowadziła do wyrównania. Z lewej strony dośrodkował Kucharczyk, a naciskany w polu karnym Woźniak w trudnej sytuacji zdołał jednak skutecznie uderzyć przy słupku i pokonał Kotorowskiego. Pięć minut później znów dał o sobie znać ten duet. Z lewej strony ponownie dośrodkował Kucharczyk, a będący w bardzo trudnej sytuacji Woźniak tyłem głowy uderzył niezwykle precyzyjnie i po raz trzeci w tym meczu wpisał się na listę strzelców. Do końca meczu już niewiele się działo i ostatecznie Lech przegrał 3:4.

źródło: lechpoznan.pl